TikTok можна зневажати, називати дитячим, нецікавим, поверхневим, але відмахуватися від цієї «танцювальної» мережі не варто. Особливо, якщо ви хочете випустити бестселер серед підлітків чи юнацтва, чи підняти продажі своєї книжки.
Мережа, що транслює здебільшого розважальні відео, підкрадається до літератури. Наразі «книжковий» хештег #Booktok має майже 6 мільярдів переглядів. Цікаво, що говорити про книжки у звичний спосіб тут не прийнято. Тіктокери знімають ті самі смішні відео, але на літературну тему. Вони мають свої флешмоби та челенджі, іронізують над поведінкою читача захопливої книги, звичкою читати всю ніч із ліхтариком, фільмують себе в інтер'єрах великих бібліотек та книжкових крамниць. Більшість роликів зараз англомовні.
Крім того, серед трендів #Booktok — знімати обкладинку книжки, підкреслювати важливі рядки на сторінці, монтувати ролик, де читач ніби пірнає у книжку й опиняється в іншому світі. Ідея одного з відео демонструвала процес народження рукопису. Авторка друкує на своєму комп'ютері текст із книги, а потім уже тримає готову книжку, звісно ж обкладинкою до глядача.
Автори та авторки сучасної літератури для підлітків та молоді реєструються у мережі задля промо книг і контакту зі своєю авдиторією. Одна з переваг TikTok — це його динамічність. Прикольне відео може стати вірусним буквально за добу або кілька годин. До того ж TikTok-відео часто потрапляють до інстаграму або ж в огляди блогерів на ютубі.