ЗВ’ЯЗАТИСЯ
З НАМИ
NETFLIX, ЗЙОМКИ В КИЄВІ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ, ГОВОРИМО З РЕЖИСЕРКОЮ МАРІЄЮ ФЕЛЕНКО
News

NETFLIX, ЗЙОМКИ В КИЄВІ ПІД ЧАС ВІЙНИ ТА ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ, ГОВОРИМО З РЕЖИСЕРКОЮ МАРІЄЮ ФЕЛЕНКО

📣Іноді ми самі в шоці, як із двох новин може народитися третя? Та й така, що затьмарить перші дві. Пам’ятаєте, як влітку ми розповідали, що наша студентка, кінорежисерка Марія Феленко написала сценарій за текстом іншої нашої студентки Каті Утєвої «Коли кити божеволіють»? А ще пам’ятаєте, що ми писали про конкурс від Netflix серед українських діячів кіноіндустрії? Так от, екранізацію Марії проспонсорував Netflix. Знімальний процес уже завершено й Марія дозволила нам поділитися цією новиною!

Ну, а ми ще поставили кілька питань.

Як усе відбувалося з Netflix?

Мені, як завжди, дуже пощастило з командою. Дехто був задіяний у моєму минулому проєкті, а є люди, що стали справжнім відкриттям. До речі, я співпрацювала ще з двома студентками Method Writing: Оля Ярош допомогала мені, як друга режисерка, Альона Рум‘янцева була стилісткою.

Із самого початку, ще на підготовчому етапі ми дуже добре пропрацювали ідею: підібрали референси, створили презентацію і вирішили подати її на стипендію від House of Europe та Netflix.

Для подачі я прописала мотиваційний лист, де розповіла про себе та про оповідання Каті. Про те, коли воно було написане й що входить до антології (Війна: всередині та назовні). І чому для мене важливо було написати за ним сценарій і зняти саме зараз в Україні.

Ми порахували приблизний бюджет, аби можна було бачити, куди саме підуть гроші. 

Наші заявки обробляла команда з українських діячів, обирала краще і вже потім спрямовувала їх на фінансування.

Чесно кажучи, коли я дізналася, що там близько 1000 заявок, а профінансувати могли лише 100 стипендіатів, я зрозуміла, що можна не сподіватися ні на що, бо хто я така?

У якийсь момент, я отримала листа, що пройшла, але однаково не могла повірити, що це відбулося зі мною. 

Розкажи, як готувалися до зйомок?

На момент подачі заявки я знаходилася не Києві, адже саме зараз проходжу стажування в чеській кіношколі FAMU, де й написала цей сценарій за мотивами оповідання Каті Утєвої.

Я чітко усвідомлювала, що хочу зняти цей фільм саме в Києві, саме з українськими акторами й командою. Тому, на початку жовтня, я приїхала до Києва й ми почали останні приготування до зйомок.

«Єдине, що в моїй голові крутилася одна фраза чеського викладача: «Don’t fuck up in realisation», яка почала особливо сильно крутитися під час перших понеділкових обстрілів Києва. Мене дратувало, що кляті москалі заважають мені нормально займатися фільмом. Я не знала, чи маю я право писати команді й акторкам про репетиції чи зустрічі після того, як знаю, що ранком вони всі сиділи в сховищах і чули звуки вибухів». Я не знала, як бути з відключеннями, адже кіно — це робота зі світлом також.

І ще це «don’t fuck up in realisation».

Але з іншого боку, який може бути «fuck up» і як мені можуть завадити москалі, якщо я точно впевнена у своїй команді й  у тому, заради чого ми створюємо фільм.

Де саме знімали?

У день зйомок, звісно, не обійшлося без сюрпризів. Справа в тому, що знімали ми в урядовому кварталі. До нас завітав наряд МВС і їх милі песики. Нам довелося всім вийти з квартири, підготувати документи й чекати, чи дозволять вони нам продовжити зйомку. Дозволили, але сусідка не дуже хотіла дозволяти.

Сиджу я на підлозі, на дивані сидять акторки і я їм щось про театр розповідаю. І ми чогось не знімаєм. Світла також чомусь не має. Я не знаю чому. Так тривало десь хвилин 20, а потім я дізналася, що там у коридорі п’яна сусідка з ножицями намагалася порізати генератор, потім вона плювалася на продюсерку і вони ледь не зламали одна одній руки. Це вам не МВС, питання так просто не вирішиш. Але навіть із нею можна домовитись. Як саме? То вже наш командний секрет.

Що зараз відбувається з відзнятим матеріалом і коли чекати прем'єри?

Зараз я на фінальному етапі монтажу: ми працюємо над звуком і створюємо фінальну музику до фільму. Моя стрічка нарешті отримала назву. Спочатку я схилялася до варіанту «Моя скринька», проте зараз я зупиняюся на назві «Мама», вона найбільш точно підходить до теми фільму. Про дату прем’єри ще не знаю. Як тільки буде завершено роботу з кольором та звуком, почнеться комунікація з фестивалями в Україні та за кордоном.

Пізнавати ще
СТУДЕНТКА METHOD WRITING СТАЛА ФІНАЛІСТКОЮ КОНКУРСУ ВІД ПЕН
УКРАЇНСЬКУ СТРІЧКУ «РЕДАКЦІЯ» ПРЕЗЕНТУЮТЬ НА БЕРЛІНАЛЄ
МАРГАРЕТ ЕТВУД СТАЛА КАВАЛЕРОМ ФРАНЦУЗЬКОГО ОРДЕНУ МИСТЕЦТВ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ДО НАЦІОНАЛЬНОГО ТИЖНЯ ЧИТАННЯ ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «ОРЛАНДО» ОПРИЛЮДНЮЄ РОЗДІЛИ МАЙБУТНІХ КНИГ
КИРИЛО БУЛКІН ПРЕЗЕНТУЄ НОВУ ПОЕТИЧНУ ЗБІРКУ «НА ТРАВАХ ЧЕКАННЯ»
4 ГРУДНЯ СТАРТУЄ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ ЧИТАННЯ
ФРАНЦУЗЬКА ІРОНІЯ ТА СВОБОДА В РОМАНІ «СПОГАДИ НЕВРІВНОВАЖЕНОГО МОЛОДИКА»
ПРЕМ'ЄРА СТРІЧКИ «МАМА» — ПЕРШОЇ ЕКРАНІЗАЦІЇ, ЩО НАРОДИЛАСЯ НА METHOD WRITING
КУЛЬТУРНИЙ ЛАБІРИНТ: КРИМ, ДРУЖБА І ШЛЯХ ДО САМОВИЗНАЧЕННЯ У РОМАНІ АНАСТАСІЇ ЛЕВКОВОЇ «ЗА ПЕРЕКОПОМ Є ЗЕМЛЯ»
В НОВОМУ ВИДАННІ ПРО СВІТ ГАРРІ ПОТТЕРА Є ІЛЮСТРАЦІЇ ХУДОЖНИЦІ З УМАНІ
ЧЕРЕЗ ДІЮ МОЖНА БУДЕ ПРИДБАТИ КНИЖКИ
БЕЗКОШТОВНИЙ ВЕБІНАР ДЛЯ ТИХ, ХТО ПИШЕ ПРО ВОЄННІ ЗЛОЧИНИ
МАРҐАРЕТ ЕТВУД ЗУСТРІНЕТЬСЯ ОНЛАЙН З УКРАЇНСЬКИМИ ПИСЬМЕННИЦЯМИ
В ОДЕСІ СТАРТУЮТЬ ЧИТАННЯ MERIDIAN ODESA ЗА ПІДТРИМКИ MERIDIAN CZERNOWITZ
НЕ ПРОПУСТІТЬ: РАДІОДИКТАНТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЄДНОСТІ ВЖЕ ЗАВТРА
УКРАЇНСЬКИЙ АВТОФІКШН: КІНО, ЛЮБОВ ТА МОРСЬКІ ПРИГОДИ В РОМАНІ ЮРІЯ ЯНОВСЬКОГО «МАЙСТЕР КОРАБЛЯ»
ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ В.О. БЕЛІЦЕРА: ЯК ІСТОРІЯ КИЇВСЬКОГО ВЧЕНОГО ПЕРЕГУКУЄТЬСЯ З ІСТОРІЄЮ БАТЬКА З «БІЛИХ КРОЛИКІВ»
ЕММА ВОТСОН ВСТУПИЛА ДО ОКСФОРДУ, ЩОБ ВИВЧАТИ ПИСЬМЕННИЦЬКУ МАЙСТЕРНІСТЬ
НА TAKFLIX З'ЯВИЛАСЯ НОВА СТРІЧКА ПРО В.СТУСА
МИ НІКОЛИ НЕ СТАНЕМО ПО-СПРАВЖНЬОМУ ДОРОСЛИМИ: РОМАН МАРІЇ ОЛЕКСИ «ПЕРШІ»
ЗАПРОШУЄМО НА ВІДКРИТТЯ ВИСТАВКИ «ЗЛІПОК ЧАСУ» У ДНІПРІ
ВЧОРА В КИЄВІ ПРОЙШЛА ПРЕЗЕНТАЦІЯ РОМАНУ СОНІ КАПИНУС «БІЛІ КРОЛИКИ»
УКРАЇНСЬКІ ВОЛОНТЕРИ ВІДКРИЛИ ВИДАВНИЦВО 333
«ВІВАТ» ВИПУСТИВ ЩОДЕННИК В. ВАКУЛЕНКА-К., АБИ ПЕРЕДАТИ КОШТИ РОДИНІ ЗАГИБЛОГО
ДВА СЕРПНЕВІ КОНКУРСИ КОРОТКОЇ ПРОЗИ ШУКАЮТЬ НОВИХ АВТОРІВ
GETTY MUSEUM ЗРОБИВ БЕЗКОШТОВНИМИ 200 КНИЖОК З МИСТЕЦТВА
ІСТОРІЯ ШОНА ВОРЕНА: ЗРОБИТИ З ДЕБЮТНОГО РОМАНУ БЕСТСЕЛЕР ДОПОМІГ ТІКТОКЕР
АНТОЛОГІЯ НАШОГО ПРОЄКТУ «THE WAR: INSIDE OUT» ТЕПЕР НА AMAZON
ВИДАВНИЦТВО ВІХОЛА ШУКАЄ АВТОРІВ
У ЛЬВОВІ ПОКАЖУТЬ ВИСТАВУ ЗА П'ЄСОЮ СОНІ ЮРЧЕНКО
ЕЛІЗАБЕТ ҐІЛБЕРТ ДОСЛУХАЛАСЯ ДО УКРАЇНСЬКИХ ЧИТАЧІВ І СКАСУВАЛА ВИХІД НОВОГО РОМАНУ ПРО СИБІР
УКРАЇНСЬКІ ЖУРНАЛІСТИ ОТРИМАЛИ ПУЛІТЦЕРІВСЬКУ ПРЕМІЮ ЗА МАТЕРІАЛИ З ОТОЧЕНОГО МАРІУПОЛЯ
КИРИЛО БУЛКІН ЗАПРОШУЄ НА  МОНОВИСТАВУ В КИЄВІ
ВОЛОДИМИР РАФЄЄНКО ПОТРАПИВ ДО СПИСКУ ФІНАЛІСТІВ ЦЬОГОРІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ ПРЕМІЇ ЄБРР 2023
19 КВІТНЯ НАТАЛІ СКОРИКОВА ПРЕЗЕНТУЄ ВІДЕОКУРС METHOD WRITING
ТРИВАЄ ПОДАННЯ П'ЄС НА КОНКУРС ІЗ ГОЛОВНИМ ПРИЗОМ У 25 000 ГРИВЕНЬ
ТРИВАЄ ПОДАННЯ ЗАЯВОК ДО ЛІТЕРАТУРНОЇ РЕЗИДЕНЦІЇ В ЯССИ
ТЕКСТ СТУДЕНТА «МЕТОДУ» ПОТРАПИВ ДО КОРОТКОГО СПИСКУ МІЖНАРОДНОЇ ПРЕМІЇ
ТРИВАЄ ПОДАННЯ ПОЕЗІЙ НА КОНКУРС ПРИСВЯЧЕНИЙ БУКОВСКІ
АНДРІЙ КУРКОВ ПОТРАПИВ У LONG LIST БУКЕРА
АРТЕМ ПОПИК ВИПУСТИВ НОВУ ПОЕТИЧНУ ЗБІРКУ І ЗАПРОШУЄ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ
СТАРТУВАВ ІV СЕЗОН КОНКУРСУ МОРСЬКОЇ ПРОЗИ
ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНКУРС «МИ ПІСЛЯ 24 ЛЮТОГО» ОГОЛОСИТЬ ПЕРЕМОЖЦІВ ПІЗНІШЕ,  АНІЖ ПЛАНУВАЛОСЯ
«UKRAЇNER. КРАЇНА ЗСЕРЕДИНИ» СТАЛА НАЙОЧІКУВАНІШОЮ КНИЖКОЮ ПРО УКРАЇНУ НА AMAZON
В ІСПАНІЇ ВІДКРИЛИ ПАМ'ЯТНИК МІХАЮ ЕМІНЕСКУ
УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ КНИГИ ШУКАЄ КНИГАРНІ, АБИ ДОПОМОГТИ ЇМ ОТРИМАТИ СУБСИДІЮ ВІД ДЕРЖАВИ
УКРАЇНЦЯМ ПРОПОНУЮТЬ ГРАНТ НА ПЕРЕКЛАД КНИЖОК МОВАМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ
NETFLIX ПРОФІНАНСУВАВ ЕКРАНІЗАЦІЮ ЗА МОТИВАМИ ОПОВІДАННЯ «КОЛИ КИТИ БОЖЕВОЛЮЮТЬ»
КНИГА РОКУ BBC-2022 ОГОЛОСИЛА ПЕРЕМОЖЦІВ

Контакты

Реєстрацію завершено, ви можете записатися на наступний набір
Реєстрація на курс
Ви хочете займатися:
Тип оплати:
Оплата вноситься двома частинами: 50% при реєстрації на курс та 50% на першому занятті.

Студентам ВНЗ знижка 50%.
Ветеранам АТО/ООС знижка 100% (конкурсний відбір).
Військовослужбовцям ЗСУ знижка 100% (конкурсний відбір).