Наталі Скорикова
Перша в Україні сертифікована викладачка американського письменницького курсу Jack Grapes’ Method Writing, авторка проєкту.
Засновниця ГО «Нові Українські Голоси», кураторка літературно-мистецьких проєктів, головна редакторка та засновниця ВД «ОРЛАНДО». Авторка книжок Don’t stop me now і How to Write About Sex or I Adore Ripe Pears.
Моя мета — змінювати сучасну українську літературу, популяризувати її в Україні та світі, а українських авторів та авторок робити конкурентоспроможними й успішними. Моє життя перевернулося, коли у 2018 році я поїхала на навчання до Лос-Анджелеса, де познайомилася з Джеком Грейпсом і його «Письменницьким Методом».
І вже в листопаді 2019 року в Національній бібліотеці України імені Ярослава Мудрого я провела перший навчальний сезон Jack Grapes’ Method Writing українською. З 2020 року на безоплатній основі працюю з ветеранами та ветеранками АТО / ООС, а з лютого 2022 року — з військовослужбовцями ЗСУ. Для більшості з них мої класи не просто про письменницьку майстерність, вони — підтримка та терапія. Наприкінці 2020 року я заснувала видавничий дім «ОРЛАНДО», який у 2024 році випустив сім книжок, створених на основі текстів, що народилися на класах «Письменницького Методу».
У 2021 році я реалізувала Міжнародний літературно-мистецький проєкт «ВІЙНА: всередині й назовні» спільно з каліфорнійським літературним журналом ONTHEBUS, разом з партнерами створили громадську організацію «Нові Українські Голоси», взяли участь у Львівському форумі видавців і стали учасниками великого освітнього заходу EdCamp Ukraine. Також у 2021 році я адаптувала програму «Письменницького Методу» для підлітків і взяла участь у проєкті спільно з командою Terre des hommes і Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) для підлітків зі Сходу України. Результатом цієї роботи стала дитяча антологія «Думки на папері». У лютому 2022 року за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) команда Terre des hommes надрукувала її та передала до шкіл Сходу України.
У квітні 2022 року, задля підтримки України та ЗСУ, наша команда розпочала серію благодійних майстеркласів / лекцій. У травні 2022 року ми розпочали співпрацю з Інститутом креативного письма Сан-Франциско. Уже в червні провели перші англомовні публічні читання Write from the Gut онлайн.
METHOD WRITING CLUB — це мій унікальний спосіб розкривати потенціал людей і спостерігати, як народжуються й дописуються рукописи, створюються потужні проєкти. Я задаю новий тон у роботі з авторами та редакторами, я за емпатію, органічність і повагу. Я ціную як автентичність особистості, так і різноманіття України. Я за справжність і сміливість бути собою.
Марʼяна Божко
Письменниця, викладачка «Письменницького Методу», психологиня, коучка-ігротехнікиня, ігропрактикиня.
Закінчила ДНУ імені Олеся Гончара за спеціальністю «Психологія» (спеціалізація — клінічна психологія). Пройшла навчання та сертифікацію за фахом «Коуч-ігротехнік, ігропрактик». Авторка жіночої психологічної гри «20 доріг». Ведуча арттерапевтичних майстеркласів з психологічними й трансформаційними іграми, МАК, терапевтичним письмом, казкотерапією. Письменниця, авторка «Книжки, яку я [не] писала», «Відкладених поцілунків». Викладачка «Письменницького Методу» в Україні.
Моя мета — створювати якісну сучасну українську літературу та допомагати авторам і авторкам вірити у власні голоси, тексти й творчі мрії.
З дитинства я мріяла писати книжки, жити на доходи від роялті на березі океану й отримати «Оскар» за найкращий адаптований сценарій. А ще — здобути всі ті книжкові премії та відзнаки, назв яких у десять чи дванадцять років я й не знала. Чи здійснилися всі ці мрії зараз? Не всі. Але я вже пишу. Видаюся. Живу біля океану. І знаю, як важливо (хоч і страшно) довіряти своєму внутрішньому компасу та йти за бажаннями.
Психологічна освіта й практика індивідуального та групового консультування допомагає мені екологічно і якісно підтримувати своїх студентів протягом навчання на «Письменницькому Методі». Я обожнюю працювати з груповою динамікою та створювати безпечний простір для будь-якого творчого проявлення. Поєднуючи в собі три ролі: психологиню, письменницю та викладачку, я працюю як з мотивацією автора, так і з мотивацією головних героїв у текстах.
METHOD WRITING CLUB — це мій спосіб допомогти авторам та авторкам вірити у власні сили та розповідати свої історії так, як їм того хочеться.
Сергій Гаврилов
Сценарист, режисер анімації, викладач, письменник, креативний продюсер, медіадизайнер.
Викладач сторителінгу та сценаристики. Архітектор книг у ВД «ОРЛАНДО». Автор і співавтор понад тридцяти виданих книг, серед яких «Всі крапки над “І”сторією. Сторітелінг для письменників, сценаристів та блогерів», серія «Райдугони». Сценарист міжнародного анімаційного серіалу Woof and Joy та багатьох телевізійних і цифрових проєктів.
Моя мета — допомагати авторам розповідати історії, які змінюють світ на краще.
Історії для мене — це не лише захопливі пригоди, а й спосіб будувати зв’язок між людьми. У 2007 році, працюючи над «Микитою Кожум’якою» з командою молодих сценаристів, я зрозумів, що хочу не просто розповідати історії, а й навчати інших це робити. Понад сімнадцять років я досліджую мистецтво оповіді, створюючи книги, мультфільми, інтерактивні додатки й освітні програми. З 2012 року я викладаю сторителінг і сценарну майстерність, поєднуючи креативність і практичність. У 2022 році заснував лекторій STORYDIVING — програму, що працює на постійній основі та допомагає письменникам глибше розуміти себе й життя через створення історій.
Мої роботи відзначено на національному та міжнародному рівнях:
-
програма «Казка з татом» — дворазова лауреатка премії «Телетріумф»;
-
програма «Корисні підказки» — рекомендована для показу в школах;
-
книжка «Івасик Телесюк» — серед трійки найкращих у номінації «Дитяча книга року BBC Україна»;
-
повнометражний мультфільм «Микита Кожум’яка» продано для показу у понад тридцять країн;
-
серія книжок «Райдугони» здобула популярність у Китаї та стала основою для інтерактивних додатків;
-
інтерактивний додаток The Rainbow Dragon» — BestWindows8App і серед десятки найкращих у App Store (USA) у категорії Books & References.
METHOD WRITING CLUB — це мій спосіб допомогти авторам зрозуміти, як історії можуть стати інструментом змін у творчості та в житті.
Я досліджую сторителінг не тільки як мистецтво оповіді, а й як універсальний алгоритм для розв’язання проблем, спосіб ефективної комунікації та інструмент саморозвитку.
Моя мета — показати авторам, як за допомогою структури історії знайти рішення будь-якого завдання, побачити нові перспективи та вдосконалити свої твори. Мені подобається аналізувати історії разом зі студентами, знаходити невизначеності та робити тексти сильнішими. Я за те, щоб кожен автор розумів внутрішню логіку свого твору, бачив взаємозв’язки між його елементами та створював історії, які захоплюють і змінюють людей. Історії, які ми створюємо разом зі студентами, — це більше, ніж просто розповіді. Це інструменти для розуміння світу, себе та способи досягнення глибокого контакту з читачем.
Є питання?
Залиште його тут і ми вам відповімо.